Cumartesi, Ekim 31, 2015

Hello everyone

Merhaba arkadaslar

Uzun sure sizlerden ayrı kaldim, yazamadım, bu arada kendi markamı olusturdum 😊
Serap Aktug leather goods ( luks deri aksesuarlar yapiyorum, daha cok fonksiyonel sade ve modern
detaylara sahip cuzdanın otesinde hızlı yasamda kullanabileceginiz cok kaliteli unisex deri aksesuarlar tasarliyorum, iphone kiliflarla beraber kullanabileceginiz cuzdanlar, yeni tarz kartlıklarla kombinleyebileceginiz iphone kapaklar gibi hayatinizin her alaninda ihtiyaciniz olan şık kaliteli deri aksesuarlar , web sitemiz hazırlik asamasinda, instagramdan tüm ürunlerime ulasabilisiniz 😀(serap__aktug) instagram hesap adım

Burdanda urunlerimi paylasacagim ve gundemde olan tum aksesuar ve kıyafetlerle size yine onerilerde bulunacagim

Sevgiyle kalin

Yorumlarınızi bekliyorum 😉

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...